Skogsmys

Idag var hela familjen uppe i skogen här där vi bor. Men innan vi kom iväg ut var det världens underligaste förmiddag. Först red jag Manilla hon var på ett väldigt konstigt humör till en början. lite samma humör hon var på igår när jag klippte henne. Jaja det slutade gott iallfall. Sen skulle jag handla korv och lite sånt för utflykten väl på coop inser jag att jag inte har med mig mitt kort... hem och nicke fick åka och betala. Men sen kom vi iväg. Så mysigt var det. Tuva som inte är så där jätte förtjust i uteliv och framförallt snö tyckte ändå att det var spännande med isen på beget och elden och att få grilla. Mycket lyckat=) Sen kom även Robban och Anton och än senare Mia. Kul!!

 


lite pip ändå..=)




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback