Första januari tvåtusentio

Vilket härligt nyår. Supergod mat beståndes av
 
förrätt: Toastskagen
Varmrätt: Hasselbackspotatis, oxe, tomatsallad med utsökt persilja och beanaise
Dessert: Vaniljpannacotta med bärsås


MUMS!!!

Gårdagen började i Lindvallen där Nicke o Robin skulle åka skidor. Viilket de även gjorde. Vi (jag, Malin, Pontus, Tuva o hundarna) tittade på, en stund innan lunchen. Backarna där var isiga så de åkte inte så mycket.
Vi åt lunch på en jätte fin foodcourt som kändes som värsta lyxstället. Gott, trevligt, mysigt!

När N och R fortsatte åka drog vi andra iväg för lite shopping. Jag hittade en necessär o en fin termos. Det var så fina saker att jag inte kunde stå emot=)

Sen var det ju nyårsafton o vi var här i stugan o hade det nice=) -20 igårkväll så det blev en snabbis utomhus innan jag snabbt gick in igen brrr....

Idag väntas antagligen skidåkning för alla! Men det blåser jätte mycket så det bara viner i väggarna så vi avaktar lite.
Gårdagen i bilder:

stugan



 


lunch på foodcourten


Nicke i beige jacka o Robin bakom


Tuvis i backen med rött öga=/


Shoppingen







 

Malin




12 slaget den pytte stund jag var ute=)


Kommentarer
Jenny

Vilket härligt nyår ni verkar ha haft! Vi åt samma efterrätt :) Den nya blogdesignen är asafin! Nu ska jag tjata på Victoria att göra en tll mig med... Kram

2010-01-01 13:20:26
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/
Jonte

Vilken fiiin ny hemsida du byggt! Snyggt!

2010-01-02 19:40:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback