Glad

Jag känner mig så glad idag. Varför? I don´t know men framtiden känns så ljus. Allt är så bra just nu. Denna dag har bjudit på 2 härliga långpromenader, utelek med Tuva - hon älskar att klättra upp i snödrivor och åka på rumpan ner och så har jag bakat G I - b r ö d. Mycket gott blev det=)

Helgen har vart kanon bra. Igår var jag med Victoria på Bromsta och grejjade. Vi snyggade till den långa manen bland annat. Tittade när V red också. Fin häst!=)

Sen har jag hunnit vara på k ä r a r i d s k o l a n också. Idag hoppade jag in för Mette som var sjuk och det var kul att se mina gamla "knatte" barn som växt och utvecklats så mycket. Storhästarna var på bus humör men alla satt kvar=) Vi var där igår med när nicke pimplade på sjön (drog upp 7 firrar=)) Tuvis blir så bortskämnd där så hon ville aldrig åka hem. Snart börjar hon på Hästis också om en plats räcker över till henne. Hönspappa Nicke börjar bli ordentligt orolig för det=)

Kommande Veckans höjdpunkter:
Måndag: dressyrträning på ridskolehäst
Torsdag: matematikbiennalen i Älvsjö
Fredag: Slutar klockan 14.00 hemma tidigt med min fina familj=)=)=)
Lördag: Bio, shopping och god mat



tuva låtsas sover i sin vagn.. bäbisnapp=)


Tuva vägrar titta i kameran haha=)



vippy stallknektar


vippy och Hessan står fint uppställda=)


Kommentarer
gudmor

ähh... du måste ha sett fel. det är ingen bebisnapp, det är ju tuvas trognaste vän diddis napp, följer henne i vått å tort;)

2010-01-24 21:59:48
URL: http://malinmygganeriksson.blogg.se/
Jenny

Härligt värre!! Sjukt att det är så mkt snö! Här är det för fanken snart vår! Tänk om ni hade tid o råd att komma hit... Jag fattar att det är bristvaror för er, men ni kanske kan skicka över Tuvis i ett paket till mig :) Kram

2010-01-24 23:18:16
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback