happy Sunday

En dag som har gett mig positiv energi.
Varför? Jag blir glad:
när en fin tant i skogen strålar när jag kommer ridande mot henne och säger från hjärtat " Vilken vacker häst du har"

När jag sitter och målar staketet idag stannar en kvinna som ofta passerar baksidan hos oss med sin hund och säger att det blir jätte fint med den gråa färgen mot allt det vita. Jag blev jätte glad. Så spontant liksom=)

Tuva och jag har haft en toppen dag idag (Nicke fortfarande magsjuk). Vi har bakat kanelbullar och amerikanska muffins! Se har vi spelat på www.ur.se spelet heter Kattenmusentiotusen. Super bra och väldigt lärande och pedagogiskt. Ett mattespel för småttisar. Vi har haft superkul med det!

Tuvi har lekt Madicken idag. Hon har gått och slängt med en väska och tappat den i ån... gullungen min=)=)
Härligt med en veckas semester nu.=)=)

Staketet:

 

 


Kommentarer
Victoria Asén

fixat nya designen, gå in och kolla på din testblogg och säg till vad du vill ha ändrat.

2010-08-02 17:53:27
URL: http://flyingchanges.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback