Weird dag

Hmmm...
den här dagen har vart allt annat än angenäm. Ett tidigt samtal i morse. Då vet man att det har hänt något. Det hade hänt en sak i stallet. Som TUR är gick allt bra. Alexandra hade råkat ut för en riktigt otäck sak. Jag var riktigt skakig om benen när jag brassade vidare till på kurs.

Fy helsike vilken blåst det var där ute idag. Vi var ute hela dagen på massa aktiviteter. Gosh vad jag har fryst idag. Så till den milda grad. Blåfrusen i märg och ben. Ja jag var bra klädd, flera lager och vindjacka o vindbralla. Men det hjälpte inte. Ja nu gnäller jag. Det har vart trevligt och lärorokt också. Höjdpunkten var att laga ris, renskav och grönsaker ute i skogen idag i stromköket. Det var mysigt. Och hunden som vart med i helgen - en bullmastiff. Så söt och go=)

hemfärden idag. Mörk himel. Bilden säger allt om dagen!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback