Veckan började med tisdag- snajsigt!

ja visst, det var ett tag sedan jag skrev här. Now im back! jag ska genast skylla på en sjuhelsikes halsfluss som jag fick under påskhelgen. Ja jag säger o de- inte kul. men nu mår jag desto bättre efter att fått i mig penicillin. så jag har tagit en power walk denna fina vårkväll. Släpade med mig Tuva i vagn(15 kg i en vagn som drar snett- huuu) Tuva var så fin när hon sa att hon älskade vita träd med svarta prickar! (björken alltså)Min fina tjej! Tiger var exemplarisk i kopplet trots joggare!, bilar! och andra hundar!!!. Han gick som en liten klocka brevid mig. (nej han äter inte bilar, hundar eller joggare men han kan ju moppsa lite om det är så).

Första dagen på jobbet efter ledighet idag. Bara toppen! Mitt fina jobb!!

För övrigt har jag haft lust att ge mig själv en örfil får urbotligt dåligt motionerande denna vinter. Jag gör som alla andra och skyller på snön. vargavintern. kung bore. Men nu finns inga ursäkter i världen. Långpromenader och jogging är vad som gäller nu. Faan hur förslappad får man bli??? Näää.... Och det är bara sunt och jag vet hur bra jag mår av det så nu är det bara att köra!!

för exakt ett år sedan....




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback