vår

nu är det vår. Sicket väder vi har haft idag. Tråkigt nog blev Nicke dålig igår (efter en super lyckad dag hos svärföräldrarna med massa god mat och fint sällskap) Så jag vaknade pigg som en lärka imorse- åkte till stallet och red ut på en super laddad alexandra. När jag kom tillbaka började jag känna mig akut dålig. Shit! Det bara slog om. Huvudvärk som höll på att knaka sönder huvudet på mig och ont i halsen och allmänt matt. Så jag sov och tog en ipren. Sen var jag någotsånär redo för påskmiddag hos pappa och Rosen. Super gott och jätte kul att träffa min lilla familj igen, blir så sällan...
Nu är vi hemma igen jag är helt apatisk och hoppas innerligt att jag är bättre imorgon. Inte klokt att vara sjuk under ledighet jö=/


en fjäril i ridhuset i onsdags, yey! ett vårtecken!!

tuvis i stallet. vi passade på att spola alexandras ben och lägga på täcken på hästarna på vägen hem från märsta. Tuvis ville INTE åka hem=/

Kommentarer
Fia

Hej!

Tack för din kommentar ang våran hund :).

Det hade gått att göra hundgård på tomten, men han har aldrig någosnin suttit i en sådan så det känns fel att göra en när han nu hunnit bli 6 år.

Men jag grejar det, måste bara få in rutinerna :). Och visst blir det lättare ju större barnen blir, du har så rätt!



2010-04-06 12:36:38
URL: http://fiansess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback