ikea

Jag blev så glad idag när Nicke föreslog att vi skulle till Ikea. Jippi! Ikea Uppsala har blivit gigantiskt=) (Ja solen sken men vi hade vart ute hela morgonen och förmiddagen så jag hade INTE dåligt samvete)

Jag hittade mitt drömkök och slog till på en Bestå TV bänk i vit högglans=) Jag är galen i Bestå serien och högglansigt är så lovely tycker jag. När vi(Nicke) skulle mecka ihop möbeln idag höll jag på att få en stroke när jag trodde att lagerkillen gett oss fel dörrar... shit vad sur jag blev... tills nicke helt lungt skruvade ihop allt och det var givetvis rätt grejjjer. Jisses!


Tuva ser väääldigt uttråkad ut här.
-Sitt här Tuva får mamma ta kort på sitt drömkök.
-Neeee
- Jo det går snabbt. KLICK!


Ohhh!!!!! Gimmi gimmi!!

Men istället för kök bidde det en lampa och en HÖGglansig bänk=)


Nickes filmval- tro inget annat....!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback