I knytteskogen...

jaha då var det söndag. Snabba puckar med helger...=/
Nåväl. Vi har fått mycket gjort denna helg. Igår fick jag ett ryck på kvällen och började tokstäda förrådet ju. Så idag blev det 3 hela vändor till tippen. Så skönt att rensa ut massa skit. Men nu när jag fått upp ångan känner jag att det blir en till rensning och bygge av hyllor ute i förrådet så att det blir riktigt tokstädat=) Men om några veckor...

Vi har även vart på skogsknytte idag. Det var lekar, matsäck, och en skogspromenad där vi lärde oss att vi aldrig rör harpaltar ute i skogen- även om den ser övergiven ut. För det är den inte. Att hunden ska vara kopplad nu till september. Varmt o skönt var det ute idag=)

Har även hunnit storstädat lägenheten idag. Skinande rent här hemma!!!


skogsknytte i Långhundra=)


världs finast

Tuva lyckades koppla sin lösa hund.


Finaste vårtecknet

Nicke o Tiger gick på långpromenad och hittade faktist en harpalt på en sten- som min hund- döm om min förvåning INTE åt upp utan slickade på den....

 




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback