Hemfix

Idag när Nicke fixade med bilen på morgonkvisten passade jag och Tuva på att storstäda lägenheten. Jag fokuserade dock på Tuvis rum och rensade ut alla småbarnsleksaker (när T inte såg)och kläder hon vuxit ur och hivade ut det i en säck i förrådet. Det kommer in igen när Tuvis har fått syskon när det nu blir..=) Har även röjt på vår baksida och städat och donat. Dushdraperiet fick åka ber i en hink med klorin för blekning. Så nu är det superstädat här hemma!

Pappa har ännu vart på en Finlandsresa och tog med en massa saker från huset. Vi fick ett älghorn farfar köpt i Norge på 60-talet. Jag tycker att horn är så himla fina så nu pryder det vårt sovrum. Jag blev så glad för det=)=)


busig tuva som valde att ha på sig urväxta kläder....


Kommentarer
niclas

det är inte ett älg horn gumman, Renhorn är det rätta ordet =)

2010-04-11 18:21:13



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback