Helg

Idag har det vart kurs för min del hela dagen. Upp tidigt imorgon igen för sista kursdagen. Det var kul men fanken vad det blåste i Uppsala. Jag var bra klädd trodde jag- men det var såååå kallt. Tur att jag hade vinterjackan med som jag bytte till. På kvällskvisten (på min kurspermision) åkte hela familjen och grattade Jejja som fyllt 25 år i veckan. Gott och mysigt var det. Tuvis hittade Jejjas snälla katt som hon tvångshöll en kort stund för fotografering innan han ville loss=)

I övrigt- härligt med vår. Såg blåsippor och vitsippor ute idag. Jippi! Och snart drar jag och ett trevligt gäng iväg till ett annat land för att se på fina saker=)=)=)=)=)=)

bild från förra året=)

en mobilbild. Dags att fixa kamera batteriet så det blir finare bilder här på bloggen=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback