Fina lördagen i bilder!

Gaaah!!! vad trött jag är. Jag har lyckats maxa lördagen totalt. Men så blir det när jag och Nicke jobbar heltid- då blir det massa fix att ta tag i på helgen. Som nu har jag under hela helgen rensat ut vårat förråd. Imorgon blir det flera vänder med bilen till återvinningscentralen. Just nu är hela garageuppfarten full av jams....


Dagen började iallfall med att Jenka var med i stallet på morgonen. Solen sken och Tuva var jätte glad att J var med=)

 


geggigt som tusan vid hagarna=/


Jag o fina Alexandra. Red barbacka på stora ridbanan. Det var full rulle i stallet idag och omkring ridbanan så A var väldigt spänd. Men ridningen gick bra och hon gör framsteg varje dag. Idag var galoppen så mkt bättre än vad det brukar. Långsamt börjar hon bli lika mjuk i bogarna. Hon gick att korta i galoppen och den kändes rund=) Fina häst=)


Sen åkte vi hem och svidade om. Vi var tvugna att hämta hem våran pappa som lagt i båten idag. Kul!
Sen drog vi iväg till ikea. Jag har aldrig sett så många gravida på ett och samma ställe haha! Galet!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback