dagens ridpass

Efter ridningen i onsdag befann jag mig botten av min ridförmåga. Shit!!! Ni anar inte hur illa det gick. alexandra gick oavbrutet med skallemejjan i vädret, tog inte en enda halvhalt och på den vägen var det. Så jag har funderat som tusan sedan dess vad fanken som inte fungerade. Så jag har rannsakat mig själv och alexandra och dagens ridpass fick bli enligt följande:
* ingen sadel
* Lätt på innertygeln, rida utifrån och in
* Många halvhalter och övergångar mellan skritt och trav och även halt.

Alexandra var fenomenal. Halvhalterna och allt gick så bra=) Hon var super elastisk i sitt steg och det var en riktig fröjd att rida! Åh vad fin hon var! Så jag tvingade E.R att filma. Så jag minns. Nästa gång det känns käpp rätt...=/

Så himla glad efter dagens ridpass=)=)=)=)=)=)=)=)=)





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback