Att göra

Fan det är lite stressigt med vår. Man ska storstäda och rensa, man ska handla lite vårfräcsha kläder så man inte ser ut som an gammal lurkig björn, man ska ordna med uteplatsen o plantera massa dyra blommor... Och jag måste för jöstanes klippa mig. Så jag har bokat en tid på torsdag. Har fått en tid som överhuvudtaget inte passade, för det var det enda de hade... 16.30 samma tid som jag slutar på jobbet. Så jag tänkte åka tidsmaskin  till Beaty Forum...

Men eftersom att jag är så fixig har jag betat av mkt på min att göra lista. Shoppade lite på Gina Tricot idag tillexempel. En ganska trevlig syssla=)


Tuvisen på morgonpromenaden med tiger. Vi har en jätte mysig liten stig precis bakom där vi bor där både tiger o tuva älskar att gå- o jag så klart. Tuvis plockar pinnar och kottar, försöker att klättra i träden (som inte är klättervänliga). Har aldrig sett någon gå på den här stigen så det är skönt att strosa runt utan att man möter massa hundar. För det är sååå mycket hundar här som är ute på morgonkvisten=)

Har även motionerat ikväll. Sprang rundan runt stallet och lyssnade om och om på Kalle Moreaus, Underbart. Vilken energi jagt får av den låten. Kutade som en tok..=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback