Vad som helst

... jag skulle nästan kunna ge vad som helst för lite semester. Halvvägs in i terminen och jag är ett vrak känner jag. Tungt är det med allt just nu. Men det går bra ändå så var inte oroliga=) Men jag hade liksom en hektisk sommar med bara 2 veckors semester så jaaaa det var det här med lite semester då rå ra... Jag drömnde inatt att vi var i Finland. Tänk vad härligt det skulle vara att åka dit i några dagar=) Tuva tjatar ofta om att hon vill åka till Finland.

Vi hoppas komma iväg nyårsveckan någonstans. jag åker vart som helst inom landet. Vart som helst! Bara jag får vila och vara med nära och kära♥

Här är lite bilder från finlands trippen sist

älskar den här bilden. ska förstora den och ha den på väggen! Min syster är en mäster fotograf!!

På (min)farmors väg

Vid den fina gamla rostiga pumpen

En bild säger mer än tusen ord..


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback