stallfest

Skönt med ny vecka snart. den här helgen kunde jag nästan hellre hoppat över. På riktigt. Men en sak var iallfall kul och det var stallfesten igår. Vi fick jätte god mat och efterrätt och dryck. Hela klubbstugan var dekorerad och tillpiffad. Tuva var också med och trivdes som fisken i vatten. Hon är så nyfiken på alla i stallet. Gick toppen bra att ha med henne på fest. Senare på kvällen somnade hon i Cissi knä och sov sen i vagnen trots den höga volymen där inne. När det var dags att bege sig hemmåt så gick vi hem, ett större gäng. Och det är nog det som är mysigast med stallfesterna är att man promenarar hem. ♥

höstlovet.. ny vecka nya möjligheter=)


Tuva kalasklädd in för stallfesten i Kapp Ahls vintage kollektion. Så fin!

snart ska jag ut till stallet och jobba lite extra. Kommer kännas otroligt tomt att se Pebbels tomma spilta. Pebbels som dog i fredags kommer vi alltid att minnas och just nu är det otroligt tungt att veta att hon aldrig mer kommer tillbaka=(

Gammal bild på ridskolans fina Pebbels
1996- 2009 e: Gnägget u:Chess
Fy fan vad jag kommer sakna henne, gör så ont i hjärtat!!!!!


Kommentarer
Jenny

Ah, jag alskar deras vintagelinje! Har skickar Erik att kopa ngr trojor till mig :) tuvis ar jattefin!



Jag horde om Pebbels! jattetrsit, vad hande??

2009-10-25 12:51:03
Mette

Fina Lilla Pebbles! Sakna henne kommer vi nog alla göra, den där söta lilla ponnyn!

2009-10-26 17:05:30
Victoria

snälla säg att det inte är jag som sitter på pebbles!

2009-10-28 17:52:01
URL: http://victoriaasen.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback