söndagen

Vilken helg det har vart. Bra alltså! Igår var jag och tuva och köpte nödvändigheter på Horze och Hööks. Tuva fick ett borstkit som var i en ryggsäck. Hon sa: Mamma jag måste ha de här borstarna när jag borstar mina hästar i stallet. Lät så gulligt så vi var tvugna att ta dom med=)
Sen var vi hos the Jodas för Jonte hade födelsedagsfika. Så himla gott var det=) Och dom bor så fint- vilken förvandling de gjort av sitt hus.
Nicke blev kvar hos sin brorsa för fotboll och lite annat barnförbjudet. Så jag och Tuvis blev själva hemma. Tuva fick ngn öronattack- skrek och hade ont i örat sa hon. Men efter att hon vilat var det borta. Skönt, skönt att slippa sitta på akuten en lördagkväll..
Så vi åkte ut till stallet istället. jag hoppade Paxen i ridhuset för att ÖVA lite..hehe. Malin och Cissi är så underbart snälla och tog Tuva under tiden. malin hjälpte mig lite med hoppningen också. Sen hjälpte vi till att kvällsfixa istallet och släcka där.

Idag var det DAX då. Stunden var kommen..jag har alltså hoppat idag igen. Va?? Det trodde ni inte va att jag vart med i Stockholmscupen idag..? (en ridskoleturnering i hoppning) Jojo så var det. Hade en fin häst med namet Petter. Och tro det eller ej, jag var inte ett dugg nervös och jag ramlade inte av.. jag gick felfritt! Det var skit kul!! Tack Malin IGEN för att du var med och hade ett öga på Tuva. Tuva var ju med och satt och donade med sina borstar på läktaren under tiden...


Jag, moi, I


Så många runt oss som hjälper till med att låna ut,passa till tuva, rasta tiger osv TACK♥ Betyder ENORMT!


Kommentarer
5a

vilken mästerfotograf det måste ha varit som tog dom vackra bilderna:)

2009-10-17 16:37:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback