Regn o rusk

Vilket busväder vi har i Sigtuna idag! Men det är bara härligt tycker jag. På förmiddagen idag gick jag ut till stallet med Tiger och kollade lite på klubbtävlingen. Drack lite kaffe o lät tiger springa av sig lite. sen kom Tuva o Nicke o hämtade upp mig- tur!- för då hade det börjat ösregna. Sen åkte vi ner till Valvet för en super god lunch där. Nu är vi alla hemma igen och jag ska storstäda. Sedan ska jag plugga för hela slaten ikväll.

Jag har tonat håret igen. Nu när det väl är brunt får jag köra på det ett tag. Provade en mörkblond variant denna gång. Jag är aldrig nöjd med mitt hår men nu får jag helt enkelt stå mitt kast.

så mörkt på himlen idag på vår gata...


min farliga hund tigerrrrrr

nya hårfärgen


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback