nu är det fredagsmys..!

oh så skönt med fredag. Startade morgonen med att försova oss en hel timme. Shit pomme frites! Jag hade 55 minuter på mig att dusha, få upp Tuva, äta frukost, rasta tiger, lämna på dagis innan jag skulle vara på kommunhuset på möte. MEN jag hann med 5 minuter i marginal=)=) Wihoo!

Haft en så himla bra dag på jobbet sedan- love my jobb!!♥

På eftermiddagen så kom Ida och Linda hem till oss. Tjejerna lekte som aldrig förr! Oj vad kul de hade det. Hoppas vi ses snart igen=)

Nu är Molle o Polle här och vi har sett på idol o ätit tacos. En riktigt bra dag med andra ord.

Förresten ska jag göra den sjukaste saken på söndag. Lovar att skriva o visa bilder när det är gjort... hjälp... jag som inte har tävlingsnerver..gulp!


de små prinsessorna. Tuva nyduschad kvällen till ära=)

höst mys we like


Kommentarer
Cissi

Jag vet....och det kommer att gå bra:):)

2009-10-09 23:12:05
Lina

javisst! jag bara ÄLSKAR dom jag med! :)



Men du! Fy bubblan vilken bra ide att ha värmeljus i griffeltavlan! Vi har en likadan, som iofs sitter i ungarnas nivå i hallen - men när dom lagt sig kan man ju göra det mys på "ditt sätt"



Tackar och bockar för inspirationen!!



Hoppas också "vad du än ska göra" går bra :p Jag väntar med spänning på att få höra vad det var för nåt!



Ha en skön lördag! kram Lina

2009-10-10 06:10:53
URL: http://ninninusens.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback