Nöjd

Öppnade mejlen idag. Blir så där jätte nervös när jag ser att min kurslärare mejlat mig "betyg examination". Ni vet när man ska öppna upp något viktigt... känslan... Men det ville sig riktigt väl på förra kursen.. Väldigt väl. Och jag är så nöjd och glad. Hårt arbete lönar sig, ibland iallfall=)
Jag behövde verkligen det här! Nu har jag fått energi till resterande skoltermin och jag säger bara nu jävlar lägger jag i 5ans växel så jag blir klar till jul=) Sen är jag klar. Sen är jag lärare=)

I övrigt var det ridning i går på angenäma Manilla♥ Fina häst. Vissa hästar känner man lite extra för och det gör jag med manilla.

Ikväll har Fille, Gery, Malin, Pontus vart här. Bilen som gick sönder igår blev lagad i ett nafs. Tusen tack! Vi åt alla lasagne här hemma och det var kul med middagssällskap på en vardagkväll.

Min underbara lilla Tuva fis var glad över allt "folk" som var här idag. Men gillade inte mammas lasagne. Men hon gillar att dega (trolldega). Gos- mos


Tuva i september när vi var ute och fiskade=)


Kommentarer
Victoria

Ja jag kan fixa det men bara om jag får täcket...eller ja om du hittar det :P

O nästa torsdag ska jag rida för tränare, om du vill får du komma och kolla.

2009-10-21 22:07:51



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback