Myskväll

FFFRRREEEDDAAGGG!

Visst är det fånigt hur alla på jobbet smilar för att det är fredag. men jag är ju exakt lika dan=)

Idag har jag vart på mitt projekt som jag är med i. O Det går bra. Och när jag satt där på mötet eller vad man nu ska kalla det tror jag att jag kom på vad jag ska skriva om i min C-uppsats. Jo jag har ju vetat ämnet och ungefär men inte specifikt. Men nu har jag kommit på det. Bra gjort Maria!

Nu är Fille här. Väntar på Malin som kommer också så ska vi alla hämta hem mat o se på Idol. Jag ska småplugga lite också.
Imorgon är det gympa med Tuva, loppisjakt och Stallfest på kvällen som gäller.

Cho Hoo nu är det helg!


Finfin gardin i hallen som hänger mot väggen. Älskar trycket!


En stor fin krona finns nu på uteplatsen=)


Ikväll är det doftljus som förgyller kvällen!


Kommentarer
Victoria

öhh maria. jag vet hur man pluggar...

2009-10-24 00:13:35
Jenny

Ah, vad mysigt! Jag ar deppig, det regnar, blaser o ar dimmigt o igar fick jag reda pa att det kommer ta minst en vecka till innan jag far min dator. Hade gjort vad som helst for lite fredagsmys med er o bus o lek med Tuva! Istallet ska jag plugga, stada o forsoka hitta en dataaffar som kan hjalpa mig snabbare an retardsen som jobbar pa pc world... ha en trevlig helg o krama luvan fran mig!

2009-10-24 13:37:42
Morfar micke

Måste bara kommentera tuvas fästkläder, hon är som en gräddbakelse, så söt, hälsa henne från morfar, måsre ses snart.

2009-10-25 13:55:36



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback