Lite bortkopplad...

Hallå hallå, jag lever men har inte internetat nått i veckan där av dålig uppdatering. Sen har jag inga batterier i kameran o då är dte lite tråkigt att göra inlägg- utan kort.. men men...

Idag var det svajna kallt att jobba i och med att vi är ute så mycket. Så jag måste ta mig en funderare över vad man ska ha för dojjor där i vinter hmmmmmmm....

Nu börjar det bli dags för examination och jag börjar känna mig lite stressad över detta. Men men detr brukar lösa sig. Jag ska ägna hela helgen till den uppgiften. jag ska skriva om ett etiskt dilemma i min profsession. Ett kul ämne- och viktigt=)

Ikväll jobbade jag även i stallet. Gick himla bra och det är så kul att ha ridlektioner- ett privilegie är det faktiskt. jag är glad och tacksam att jag har stallet o allt däromkring. Å fick nya klubbkläderna idag. Lovar att visa Tuva i sin tröjja sen=) Sååå söööt!

Nä nu ska man väl sova om man ska orka morgondagen. Jobbar 9- 20 imorgon på förskolan. Vi har kvällsmöte. Men sen---- sen är det ju fredag!!!!=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)
Timberland: Mid Boot
Timberland kängor från Brandos 1299 kr


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback