Lill-lördag

Lill lördag idag. Jovars visst känns det så!
Dagen har vart mycket bra. Först fick jag sova ut ordentligt det behövdes, sov nästan 12 timmar i natt=) Började ju inte skolan förrens vid 13 så skönt att ta det lungt på morgonen! Hade bara 2 timmars lektioner i stallet sen ikväll och jag blev så impade på mina tjejer som rider kl 17. Idag övade vi på galoppsvängar- sakta av - fatta ny galopp genom snett igenom. Gick kalasbra! O så fick jag en underbart fin blomma idag och frukt! Tänk vad glad man kan bli över sånt. Tusen tack M och M=) "Min" ridskola är bästaste på jorden.
Bild på blomman kommer imorgon.(när jag har batteri i kameran..)

Nu ska jag fylla i min lilla lapp jag ska ta med på mitt medarbetssamtal imorgon. Ohh jag är inte bra på sånt, men nått bra måste jag klämma ur mig för samtalet är ju typ ett lönesamtal.. men vart fanken har jag lappen, nu måste jag leta... shit pommes frites!

Tack o hej


Tuvis luvis.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback