Jul i vårt hus

.... kanske inte riktigt än men en julblomma står på köksbordet, pynt i alla affärer och jag har nya julnumret av Drömhem och trädgård.

 
Och nu är jullovssemestern bokad och klar också. Det blir en vecka i Sälen under nyår. Sååå skönt att komma iväg och under nyår också- JIPPI!!!

Nu är nicke iväg och spelar bandy. Själv ska jag plugga lite. Sen skiftar vi så jag får åka ut och rida. Jätte mysigt höstväder så en sväng i skogen lockar.


Detta är min inspiration till jul. Vit lykta, änglavingar i granen, stort fat med mossa och blockljus, många fina julblommor, stor fin krans. Längtar tilll jul=)=)=)=)=)=)


Bild från gizmolinas blogg. Fantastisk inslagning!!!

Dags att börja knåpa ihop årens julkort också. Måste kolla lite på Panduro=)


Kommentarer
Camilla

Titta in i nya Drömboden - på Fågelvägen i Märsta. (Jättelätt att slinka in när man åker genom Märsta på Stationsgatan. Ligger precis i korsningen ) Jättefina saker som du skulle gilla!



kramis

2009-10-31 13:58:48
URL: http://mimadeta.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback