Halloween

Skönt med lediga dagar. Idag har jag vart ute i ett småduggs regnande stall och ridit en av de allra finaste- Manilla. Hon gick kalas så det var bara så trevligt så=)
På eftermiddagen var jag och nicke "barnfri" så vi passade på att åka till Kista galleria och se på bio. Vi såg Sommaren med Göran, och den var skitbra! Skrattade hela filmen typ=) Sen åt vi middag och jag tog min favvomat, sushi. Kikade lite på skor men hade svårt att bestämma mig. Letar efter ett par snygga skor med klack som man kan ha till lite finare kläder, gillade dessa men de var lite för höga tycker jag...
DS_249288_A.tif

Här är jag o Manilla, och det regnar därför lite bluppiga bilder=)




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback