Dressyren

Ikväll var det dressyr i vanlig ordning. Vi ar bara 4 stycken, jag, Cissi, Johanna o Ann. Bra eller dåligt att vara några?  det kan man aldrig veta på förhand hehe. Man kan synas under lupp i kirurgbelysning typ, vilket vi även kanske gjordes. Men det gick himla bra för allihopa=) Jag hade Manilla igen. Hon var riktigt pigg till en början. Först oroade jag mig lite för att jag inte hade martingalen på, men den var avplockad från tränset så jag orkade aldrig sätta på den igen. Men det var ingen fara, hon lugnade snabbt ner sig. Men vad trodde jag? Att hon skulle slänga av mig eller? Haha...! Om jag ska vara konstruktiv mot mig själv säger jag så här:
=) För att hon gjorde riktigt fina skänkelvikningar i trav (inta exakt alla blev fina men många...)
=( För min dåliga insats i galoppen, men bättre än förra gången. Och urusla halter haha!

Kommentarer
ika

Tack för din kommentar! Känns bra att jag inte är ensam :p



Heja heja :D



Kram

2009-10-06 19:53:16
URL: http://moggika.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback