måndag igen

Som en spindel i ett stort nät är vi nu här hemma koordinera livet. Vet ni hur meckigt det är för mig o Nicke att veta vem som hämtar, lämnar, har bilen, har busskortet, handlar på vägen hem, åker o jobbar på kvällen, rastar hunden...- men detfunkar så bra! Vi är värsta teamet här hemma!
Ikväll meckar nicke o fille med bilen innan det blir körförbud. Jag ska jobba ikväll. Så ett enormt stort tack till Pontus som passat tuva en stund ikväll o till fille som hjälper oss med vår bil♥
ciao... dags att ta sig en promenad till jobbet.. som sagt vem har bilen?

Tuva titta på mamma och se glad ut... då blev det så här:


Kommentarer
Victoria Asén

svar: Nä, men Sirocco är ju en varm nordafrikansk/arabisk vind och betyder Öster på arabiska :P

2009-10-06 21:12:16
URL: http://victoriaasen.blogg.se/
Cicci

Då ska du veta hur mycket meck det är med 3 barn och 2 hem och 1000 aktiviteter och läxor varje dag för alla 3 barnen!!! ;) Men jag är glad att jag har en egen bil och ett eget hem iofs...då har jag i alla fall koll på MITT! (tror jag...hehe)



Ni är jätteduktiga! Och Tuva är supersöt!



Kram Cicci!

2009-10-07 08:52:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback