Besök och höstpyssel

På eftermiddagen idag kom- Rosen och min pappa, Rosens dotter Caroline med kille Johan och deras barn Linnea 2 år och Ludde 4 år- hem till oss. R hade bakat paj. Tack!!! Det var så trevligt att de kom förbi.Dumt att jag helt och hållet glömde fota, för barnen var så söta tillsammans. Synd att vi ses så sällan men hoppas vi ses snart igen!

jag har knåpat lite höstmys utanför altandörren idag. Egentligen är jag trött på att plantera blommor ute i kruka, bättre att så och ha i rabatter. MEN det vill jag inte heller egentligen då vi bor i hyresrätt.. men vi klarar oss inte utan lite växter o blommor. Så jag har snott ihop lite höstmys utan för.. ta da...


Kommentarer
ika

Lika fint som vanligt när du pysslar

2009-10-12 07:59:08
URL: http://moggika.blogg.se/
Caroline

Hej!

Tack för att vi fick besöka er i ert underbara hem! Jag är helt såld på din inredning, du har en sådan talang för detta. Ni får besöka vår lya någon dag och då hoppas vi att vi bor i ett mysigt & charmigt hus någonstans... man får väl alltid drömma =)

2009-10-13 20:52:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback