Veckan

Oj vilken dålig uppdatering av veckan. Jag får skylla på att jag har haft för lite tid och ORK helt enkelt! Men veckan har bestått av både arbete och skola, ridskola, Strömsholm, en dressyrträning med Manilla, jag har fyllt år..., storbakning, födelsedagsfika här igår, bondlurkeri i Långhundra idag.


På väg till förskolan i veckan

Vi har bakat också. Tuva älskar att baka! Vi bakade hur mycket som helst! O Tuvis slickepottade hur mycket som helst..=)

La resultata



'
Bondlurkeri i Långhundra idag. Jag agerade mäklare men Nicke var föga imponerad... skit oxå!

Vi har lekt ute i Långhundra idag. Vilken tur att vi hann undan regnet=)


Det regnar och det är mörkt ute. Känns mysigt att sitta i sängen även fast skolarbetet väntar. Mysigt att det snart är advent!!


Kommentarer
camilla Strand

Du, Maria!! Du måste ta dig till Drömboden - vid infarten till Fågelvägen (den infart som är mitt emot Arhem eller Hajkvägen).

Där har min kompis Åsa öppnat en liten vit bod på sin tomt med MASSOR med fina inredningsgrejor som jag tror du skulle gilla!



kram Camilla

2009-11-22 22:35:31
URL: http://mimadeta.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback