Vabb

Tuva är sjuk med feber och vansinnes hosta- inte en blund fick varken hon eller jag o nicke i natt=/ Men läkartiden är bokad tills imorgon så jag hoppas det inte är ngt allvarligt. Så dagen har vart lugn... Till skillnad mot i början av veckan som rivstartades med panikplugg fram till 02.30 på natten för att jag missat att jag skulle ha redovisning dagen efter- sen upp 6.00! Jisses vad trött jag har vart efter det!
Nu är Nicke hemma och jag ska ta mig igenom en hög av vetenskapliga artiklar på det underbara engelska språket. Men tack o lov finns google translate!!!

Tuva har legat ner o vilat och tittat på Mora Träsk=)


Kommentarer
Tove

Söt blogg!

2009-11-05 19:47:10
URL: http://photobytove.blogg.se/
Ann

Här hemma ligger Elin med skyhögfeber, yrsel och kräkningar... Man känner sig själv som en urvriden disktrasa. Hoppas Tuva kryar på sig!



/Ann

2009-11-06 13:31:28



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback