Strömsholm

Imorse snabb rastade jag Tiger på baksidan. Ja inte ute på uteplatsen förstås, utan jag gick upp till skogsbrynet. Under tiden fick Tuva vara inne själv.... Ja jag gör så ibland på mornarna när tiden är knapp. Jag har balkondörren öppen så hon kan hojta om det är något. Men så när jag kom in med tiger igen så hittade jag tuva i hallen. Gissa vad hon hade gjort? Klätt på sig ytterkläderna. Alla tråckliga och knorriga kläder. Och då menar jag hennes jacka, mössa vantar o skor. Hon var redo att gå till förskolan. Så duktig är hon!! Sen trampade hon trehjuling hela vägen.


Nu sitter jag hemma o ska snart åka till skolan. Ska ut med tiger först bara.
Ikväll bär det av till Strömsholm för unghäst clinic.

Så kul!!!!!!!!!!!!!!!


Clinic med Linnea Ericsson.

Strömsholm 2007.08
Det här förknippar jag med Ridskolan Strömsholm!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback