Scary movie

Jag går in på min skolmejl för att kolla av läget lite. Alltså hur är det möjligt att ha 40 nya inkomna i inboxen bara på någon dag? Hur som helst så får jag bara skummare o skummare mejl bland allt seriöst där. Det skummaste var ju det jag nyss läste. I och med att det var skrivet på tyska så översatte jag det på google translate. Jag låter er själva läsa:

Hej!
Du har dödat mig! Jag letar efter min vän! Här är oförmögen att arbeta omkring mig. Du kan skriva mig på e-post? Jag kommer att fortsätta med våra tjänster.
Kringgås mycket lättare med hjälp av e-post.

Vänligen svara bara på min personliga e-post:----------------------------------

Jag väntar ditt brev. För mig är det goda livet. Bara känslan av ensamhet inte gillar det. Vi kommer att vara lätt att hitta de allmänna intressen ... Jag har många intressen. För mig gott sinne för humor! Jag är utbildad och vetgirig flicka! Snälla, låt inte mitt brev utan svar. Vi har en möjlighet att bli vänner, och möjligt är det vårt öde ... Jag väntar på ditt fotografi, tillsammans med ditt brev. I förbindelserna jag schatze den uppriktighet och respekt. Skriv till mig snabbare ... I'm waiting ... Cry Yours,XXXXXXX.

Ja det är väl vanlig skräppost men hallååå vem sysslar med att skicka runt sån här skit????? Blääääääääääää!


Kommentarer
Ann

Om du var vid Långhundra idag, såg du inte Faxen?!?! Har bor brevid kyrkan. Du ser en ridbana precis vid vägen, det är hans stall. Catani bodde i stallet på nästa gård.

/Ann

2009-11-22 19:26:37



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback