Måndagsdressyren

Måndag!
Det betyder att det var dressyrträning idag. veckan absoluta höjdpunkt=)
Men jag var inte alls laddad imorse. Fy för måndagsmornar. Jag är så seg och vill aldrig gå upp ur min sköna säng. Men upp måste man förr eller senare. SEn har ju dagen gått av bara den.

Dressyren var så kul ikväll. Vi tränade att rygga, halter, öka o minska traven. SEn var Manilla så fin. galoppen gick mycket bättre idag och jag känner mig på toppen humör efter ridningen.

Och så är clinicen bokad nästa vecka. 

CLINIC MED CHRISTER OCH LINNÉA ERICSSON- Från unghäst till aktiv tävlinghäst, hur gör dom? På Strömsholm. Vilken lyx det ska bli=)=) Nicke vet inget än... men nu när du läser det... är det okej tisdag kväll nästa vecka? *blink*blink*

Nu ska jag skriva önskelista till tomten.

Kära Tomte jag önskar mig en frieser. tack på förhand!












Kommentarer
Nicke

klart det är OK, är du glad å nöjd så e jag glad å nöjd =)

2009-11-10 12:49:31



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback