Julpyntning på G

Fredagen kan inte ha vart bättre. Först var jag med alla mina förskolebarn uppe i kyrkan på adventsfirande. Det var så mysigt och jag är ett riktigt fan av orgeln... så fint verkligen o julstämningen börjar göra sig påmind.

När jag kom hem från jobbet har jag o Tuvis legat i hennes rum o sjungit Lucia sångerna´. Men hur i allsindar kan hon alla sångerna redan?

Jag ser fram emot denna helg. Ska till Globen horse show imorgon och se frieser kadriljen=)=)=). På söndag ska vi ner till Mariakyrkan hela familjen på den riktiga första adventssjonkeriet. SEN är det ju julmarknad nere i Sigtuna. Julmarknaden här är åretshöjdpunkt iallafall för mig. Jag minns när jag förut jobbade på söndagarna... å vad ledsen jag var att jag missade marknadsdagarna. Men inte nu=)=)

Har massor att ta igen med skola o lite jobb så jag river av det NUUUU. hej svejs.

PS: I helgen får man julpynta


Kommentarer
Jenny

Åh, vad mysigt! Jag ska definitvit försöka åka på julmarknad i Sigtuna när jag kommer hem, har nog aldrig varit där! Vad gullig Gojan är, kan lucialåtarna! Mår hon bättre nu? Kram

2009-11-28 11:42:15
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback