Godmorgon

Uppetidigt idag - som vanligt... mutter mutter... Men men ...
Tuva är uppe med mig och ser på barnprogram. Hon tittade på Dora och svarade på Doras frågor, det var lite kul som när Dora undrade favoritmaten, då svarade Tuva makaroner...! Haha
Sitter och laddar för att skriva på min arbetsplan som ska vara inlämnad imorgon. Det tar liksom lite emot.

Här kommer urusla bilder från igår. Jag var med Malin som tävlade i Södertörn. Gick jätte bra för henne och hästen Häppy. Värre var det att hitta dit haha körde liiiiite fel om man säger så. Men vi skyller på att alla vägar söder om stan är så roddiga. Men nu vet jag åk mot göteborg/helsingborg och INTE Nynäs när man ska till Södertörn......

Fina Le Häppiness som alltid är så glad. Hennes namn passar perfekt=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback