Globen

Igår var det globen som gällde. Friser uppvisningen var det bästa och sista numret med fransmannen(var han fransk? tror det...) som hade sin lilla flock med hästar som kunde allvärldens konster. Mässan hade så mkt fint men jag höll hårt i plånkan och köpte ett par KL strumpor och en jätte fin grooming bag från Sjöhangen. Minns ni Burberry mönstrade hästtäcket från Sjöhagen jag visade i ett inlägg. Väskan var i samma mönster=)
Mkt nöjd blev jag med det=)=)


En fin fris


Helt oredigerad bild, blev ganska cool tycker jag. Dessa frisers var tillsalu- såklart.....


Publik favvon Malin Baryard- Johnsson som vann 1.40 meters hoppningen. Grattis!!


Ökad trav. Mycket luftigt steg vill jag lova=)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback