Fina saker i england...

Min lillsyrra skickade en länk till en webb shop i england som säljer hästsaker. Så mkt billigare i england än här. Hjälmar är nästan halva priset. galet!! Så nu när jejja är i england ska jag be henne om en beställning. behöver ny hjälm o gärna ett par fina stallskor också... fastnade för dessa:
Traiano Jodhpur Boot De Niro
Jätte fina jodhpurs ca 1300 sek

Charles Owen - Wellington Classic
Min favvo hjälm en Charles Owen classic wellington 1100 sek från england, men här hemma går den på ca 2800 kr....galet!!
GPA - Kite Mark Titium
GPA hjälm ca 2600 kr i England, här hemma 3999 kr... gaaaaalet vilka affärer man kan göra.

Owen hjälmen måste jag bara ha=) för min nuvarande hjälm har jag haft alldeles för länge för att den ska vara säker att använda.

Måste även tillägga att dessa gummistövlar skulle vara perfa att ha på förskolan...
Aigle - Bergen
ca 700 sek, jätte fina!!!

Kommentarer
'

vad heter sidan :D

2009-11-16 19:15:02
hej

hej, kom in på din blogg, läste om april joke, vem äger henne?????? ja har ägt henne, tacksam för svar

2009-11-16 19:22:58
Céline

Hej! Jag undrar om du vet om dom är 100% seriösa och att man verkligen får sakerna man beställer, :) hihi



har nämligen tänkt bestämma en hjälm därifrån :D



kram

2010-08-10 11:12:54
URL: http://celines.webblogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback