Farsdag

Idag har vi firat alla pappor. Nicke fick lite fantasilöst av mig kanske... men mat från pizzerian. Jag hade typ glömt att det var farsdag så lite improvisation och en stort mått nördighet av mig så blev det de haha!



Inga tallrikar heller, direkt på wellpapp, det är romantik på hög nivå


Har fixat med gardinerna i lilla köksfönstret. Hängde även upp Tuvas fina cupcake mobil över köksbänken (!) lite udda kanske men jag tyckte det passade bra i köket.
Just nu ska jag fixa det sista med min projektplan som ska vara inne imorgon. Har bara ett liiiitet liiitet problem- Tuva. Hon är vaken och pigg som en mört. Är i mitt knä, i datorn, far omkring heeela tiden. Helt omöjligt att få något vettigt gjort. Effekten av uppluren på dagen...=( Nicke help! Nej han sover! och det är farsdag så jag får inte skälla på honom heller.

I am a super mom!


Fina trähjärtan i gardinen köpta på maknad i Uppsala


Kommentarer
Cicci

Vad fint du gör! Wow!

2009-11-09 11:18:05
Jenny

Det är klart jag vill ha häst! Men jag röstar på Manilla... Jag tänker att friserhästar är som Talan..? Först av allt skulle jag vill ha ett hem med möbler och ett jobb...

2009-11-09 17:46:29
URL: http://tvaterminerileeds.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback