Lill-lördag

Redan osdag. Dagarna bara rusar iväg!

Idag vill jag gratulera min kära fästman Niclas på sin 27 års dag. Grattis älskade du!! Men stackarn var vabbat med Tuvis som har kräkts hela natten. Tuva är så duktig som hinner upp till toan eller till hinken. När jag var liten kräktes jag alltid i sängen haha.



så nu är det till att hoppas på att vi slipper magsjukan. det är ju så hemskt. så jag har sköljt ner 10 vitpeppar korn och håller tummarna=)

__________________________________________________________________________________
Min stora lilla hästägardrömmar äter upp min hjärna så pass att jag sitter o kollar på hästgrejjer på nätet... jag tror jag börjar bli knäpp=)


burberry mönstrat så himla fint


bilderna är copywright skyddade, men jag som är så snäll kan väl låna dom? Hur som helst är dom från http://shop.sjohagen.com/ och helt seriöst så är det de finaste täcken jag någonsin har sett.... gosh vad fin min frieser kommer vara i dessa täcken...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback