Powerwalk

Ja det blev ingen cykeltur ner på stan idag för det har envisats med att regna så in i fulingen hela dagen. Därför tog vi en powerwalk i motionsspåret uppe i Hällsbo när NIcke kom hem istället. Lite frisk och motion måste man ju få! Annars har dagen flytit på idag, ni vet det gamla vanliga, plugga städa, plugga, städa o massa BUS med Tuva♥
Tuva var ganska rolig idag. Hon får en liten peng varje gång hon gör numer 2 på pottan som hon själv mycket noggrant samlar i en sparbössa (hon måste motiveas till pottan). Så satt hon idag på pottan- väldigt länge utan att det kom något så jag sa det, att det inte kom något att hon kunde dra på sig byxorna och leka istället. Då sa hon mycket bestämt så som bara Tuva pratar bestämt: JAG MÅSTE bajsa pottan- JAG MÅSTE få pengar! Och mycket riktigt fick hon stoppa i en krona i bössan en stund senare.



våran fina underbaraste lilla fislisa




så himlans fint med vattendropparna, var tvungen att fota=)


Liljekonvaljen har slagit ut


Luktviol


Tuva gapskrattade



Varför har jag samma frisyr

som Robban Wells?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback