Regnig lördag

Konstig dag idag. Egentligen skulle Tuva och Ida leka på förmiddagen men LInda försvann med en raggare i en raggarbil tidigt imorse- hahhahahaha! Tror det var möhippa på G=)=)
Vi åkte till bibblan istället och Tuva o Nicke lånade böcker. Jag fick ingen luft inne i det syrefattiga bibliotek så jag var tvungen att gå ut innan jag skulle tuppa av- på riktigt. Sen blev det lite lördagsgodis till Tuva såklart=)

Nu har vi ätit en riktigt smarrig luch prån pizzerian- jag tog dock en sallad! Vad annars idag? En lugn dag var det verkar ska snart ta en långis med Tiger- i regnet sen ska jag såklart såklart plugga. Vet ni vad? En helt perfekt tjänst ligger ute på AMS nu. Ligger ca 300 m från mitt hem och jag har exakt de kvalifikationerna som de eftersöker. Jag ska faktiskt söka! Men jag vet inte om jag har ngn chans för jag pluggar heltid t om september och det är tillträde i augusti... men hoppas på någon form av mirakel=)=)=)




Tuva med nytvättat och fönat hår- fint va??


Tuva busar i sängen




..på bibblan- JÄTTE JÄTTE kul tyckte Tuva

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback