Mors dag

Ahh vad bortskämnd jag blivit av min underbara lilla familj idag. Först och främst fick jag sovmorgon. Och när jag vaknar har Nicke packat en picnic väska så det är bara att hoppa in i dushen o sen in i bilen. Det blev en brunch ute i Väsby närmare bestämt i Runsa. Nicke hade packat en super smarrig picknic korg. 
Själva Runsa var på en höjd, mitt emot Rosersberg slott, och vi kunde se hela Sigtuna därifrån. Fantastisk utsikt och väder! Där vi var och picknicade har det vart en gamal medeltida färstning en gång i tiden. Bara så n i vet=)=)

Tack snälla Nicke o Tuva för det!!




jag och världens bästa♥




Skönt att springa runt barfota!!


Gillar inte att bli fotograferad...

På eftermiddan grattade vi Nickes mamma Birgitta. Hon bjöd på super smarrig lunch och marrängsvish. Lordi vad gott det är!! Perfekt avslut på veckan med andra ord)=)=)=)

Kommentarer
jejja

Vad snygg du är på bilderna! Du verkar haft en kalasmors dag! :-) Själv har jag gjort nada och lyckats bränna mig...

2009-05-31 19:57:29



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback