Morgonstund

God förmiddag. Shajses vad trött jag var imorse. men jag kvicknade till snabbt när Tiger spydde upp något jag tror var hästbajs i vår säng... Han åt ju det igår- tyvärr. Just nu jobbar tvättmaskinen för fulla gubbar=)

Idag är jag och Tuva lediga. Vi har passat på och lekt på hennes rum på morgonen. Men nu ska vi göra oss i ordning, jag ska duscha och Tuva ska smörjas in med solfaktor så ska vi ut i det fina vädret. Det är redan nu 18 grader i skuggan hos oss!! Tänkte ta en långpromenad och stanna o leka nånstans!

Man får passa på, för Tuva ska sova hos sin farmor o farfar ikväll. Det var faktiskt förra sommaren senast som jag o Nicke gjorde något, utan Tuva. Så det är liksom på tiden=)=)



Tuva leker med sitt favvo Duplo som snälla maria i stallet gav henne. Tack!!


Kommentarer
jejja

Vad ska ni hitta på för kul?

2009-05-29 20:07:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback