Godmorgon söndag

Nu börjar det närma sig tenta. Om bara två dagar är det dags. Förargligt är det mycket som händer i helgen så tid för läsning finns inte riktigt. Ska sitta en stund nu, men ikväll då är det råplugg som gäller. Ingen kan råplugga som jag hehe! Mitt trumfkort i den här utbildningen!

Tuva och jag har bakat matbröd nu på morgonen, en slags söndagstradition vi har. Snart ska hon sova och då har jag chans att ... plugga!




Plockade in vackra och doftande syréner igår. Nu är det sommar!


Min duktiga baktjej som rullade deg och gjorde små brödisar,
smarrigt värre var det att mumsa upp till frukost

Jag har många läsare nu på bloggen- ökar ständigt- kul! Så jag vill önska er alla en skön söndag!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback