Myskväll

Skönt ! sitter i soffan, tänt massor med ljus, är mätt och belåten o ser på Robinson med min krassliga man.


I och med att våren är på intåg o Tuvas gummistövlar är försmå åkte jag och inköpte ett par gummisar från Vincent idag. Så söta o fina. Jätte nöjd=)

Men ska hon hoppa i pölar måste galonisarna på..


Jenny, Victoria (mina syrror) o Eric var förbi på middag igår kväll. Very nice!
Det skumma var att igår så blev Tigers sår bara blev värre o värre  (jag började inbilla mig att han hade en tumör) Så vi kom fram till att vi skulle försöka få en veterinär tid på engångför att slippa riskera åka in på jourtid på helgen (slippa betala skjortan alltså) Tur i oturen fick vi tid på engång så vi var faktiskt hemma i tid så vi kunde ha våra gäster=) Som tur var så var det inte så allvarligt, stackars Tiger har fått våteksem.. Så nu ska han medicineras i 20 dagar. Så välkomna till familjen Eksem!


Han blev rakad och simsallabim insåg vi att han hade ett bra mycket större sår än vad vi sett.



PS. Till anonym: Jag sprayade vår klädställning (som är av stål) med ett universal spray från Biltema för 49 kr.(det ända spray dom har) Mycket smidigt att slippa pensla=)
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback