Spårat med Tiger

Jaha.. här bara rusar dagarna iväg. Idag har jag haft både skola (kursen känns "så där", men det tycker jag alltid i början) och jobb.
Innan jag åkte iväg o jobbade hann jag spåra med Tiger uppe i skogen. Vi hann med två spårningar. La ut ett kringligt spår. Idag fick han spåra efter kebabkött av alla saker..! Han älskar att spåra- jag får gå och hålla tillbaka honom för annars missar han hälften..=)
Sen fick han leka i det stora diket som finns där. Han är en riktig liten sakletare vår hund- doppar ner hela nosen och drar upp pinnar från botten som han biter på en stund. Han höll på att leka i vattnet hur länge som helst.

Imorgon ska jag svänga förbi maxi o köpa lite märgben så kommer han bli super glad!
(för han är sååå deppig med sin tratt just nu..)

Tiger är inte helt olik en grizzly...


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback