Långpromenad

God afton. Har precis tittat på Robinson. (Vi fet bojkottade alltså "släck ner" manifestationen). Så himla bra är det programmet iallafall. Helt beroende- efter två avsnitt=)

Idag har vi verkligen storhandlat. Vi har kånkat hem blöjor, välling, mat i mängder, hundmat så vi klarar oss ett bra tag. Vi har även vart smarta och planerat en veckomatsedel så allt ska klaffa i veckan.

När vi kom hem gick jag, Tuva o Tiger på en dunderlångpromenad. Jag behövde det, Tiger behövde det i allra högsta grad- o sen ville jag göra något roligare med Tuva än att sitta inne i lägenheten. Vi gick i över 2 timmar. Så härligt med sol, och varmt och skönt var det. Vi gick ner till vårt gamla bostadsområde där vi bodde förut och stannade för lite lek. Sen tog vi strandpromenaden hemmåt. Väl hemma hade N förberett middag, rökt makrill, potatis(bara lite för min del), tapenade och sallad. Så super duper gott!

Tuva i nya molnmössan
Nya tunna mössan från Lindex. Fint med molntryck o så gillar vi GULT i vår!

invigde vincent stövlarna
gegga-mojjan var kul..=)


Dumingo skötte sig exemplariskt idag. Jag hade med mig köttbullar som mutor på kniviga ställen (läs: hundmöten..hehe)


En liten snigel o en liten Tuva




Världens undrebaraste-fin-finaste Tuva Luva♥



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback