Söndag

Jag och min underbara lilla Tuva gick upp tidigt imorse, solen strålade in så det var omöjligt att sova vidare. I och med att jag inte orkade baka igår kväll så tog vi tag i det imorse. Jag har en sån duktig liten hjälpreda=) Lagom tills brödet var färdig gräddat vaknade Nicke så vi kunde äta frukost tillsammans.


Tuva kikade på barnkanalen en stund...


Tuva penslade bröden

  vallmobröd
Bröd med vallmofrön på.. smarrigt värre!


Efter frukosten letade vi fram trehjulingen och alla hinkar o spadar och satte oss på baksidan. Det blir så varmt o skönt där när det ligger i lä.

Tuva henkade och rastade Tiger i skogen


Äntligen når hon ner till pedalerna..!


Taikon family.

Sen har vi börjat att pott träna Tuva lite mer ordentligt nu. Hon har vart utan blöja sedan igår kväll (fast blöja över natten). Hon har släppt ifrån sig både det ena och det andra lite varstans. Tvättmaskinen får jobba hårt ett tag framöver, men man måste ju börja nånstans.


Kommentarer
Jejja

Vilka härliga bilder på Tuva, jag gillar verkligen hennes nackburr :-)

2009-03-22 16:00:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback