Rusta fynd

Nicke ville så gärna gå in på Rusta idag. Gärna för mig! Dom har så mycket bra saker för löjligt låga priser. Jag har länge velat ha matta i köket som är ljusa men som man lätt kan tvätta. Hittade dessa för 39 kr styck!!! Me like!

Rusta mattor, runda

Köksbordet har "vuxit". Målade iläggsskivan, slipade lite med sandpapper sen för att få en mer schleten look=) Blev himlans nöjd med resultatet. min favvo möbel hemma just nu=)
vita köksbordet

Fågelburar som jag tycker är så fina som inredningsdetalj kostar i regel skjortan. Men jag hittade min för ett tag sedan för en mycket billig penning. Så himla glad över det här fyndet också.

Fågelburen

Snodde lite av den vaxduk som jag har ute på sommaren. Den är blekturkos med vita prickar. Jag använde det lilla utklippta stycket till att klä in klädstången i hallen. Blev lite piffigare så tycker jag=)
Klädstången+ turkosprickig vaxduk = sannt!

♥♥♥ Imorgon hörrni- ska jag påskpynta både inne o ute=)=)=)♥♥♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback