Måndags bestyr

Ahh vad skönt att vara hemma igen. Jag har haft en toppen dag idag. Hunnit massor=) Började dagen med en tidig långpromenix med Tuva o Tiger. Sedan åkte vi raka spåret ut till Tuvas farmor o farfar där Tuva spenderade dagen. Hon fick en dag till ledigt från förskolan o vila upp sig på. Jag hann stanna en stund men sen brassade jag iväg till skolan. Där var det ju en ny kurs som jag började idag. Läser nu matte. Verkar bli högt tempo, med 7 (!!!!) examinationer därav salstenta (fa-an) Alla pass på schemat är obligatoriska, så nu får vi inte vara sjuka någemer=/
Har även jobbat ikväll- har underbart duktiga elever. Ikväll impade min grupp klockan 5 enormt då vi provade att galoppera alla samtidigt, mina coola 6-8 åringar!
Klockan 19 var det dressyrträning, jag hade min nya favvo, Pax. Vilken häst! Jag är kär! Jag tycker det gick super bra och känner mig så där glad som man bara gör när det gått bra o rida, hahaha!


Till Pax♥

Imorgon är det massor med skolarbete att ta tag i. Här rivstartas man in i kursen vill jag lova. Men en sak som är så jäkla skönt att veta det är att när den här kursen är klar- då är det sommar o sommarlov. Tjohoooooo!

Kommentarer
Misan

Hej Maria

Ang tapeten vi pratade om så finns den på decormaison.se, kollektion Spirit Ref.no:2045.

Kram Misan

2009-03-25 09:03:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback